Glossário da poesia medieval profana galego-portuguesa (GLOSSA)
O Glosario da poesía medieval galego-portuguesa (GLOSSA) constitui o primeiro repertório lexical dicionarizado, contextualizado e exaustivo do corpus da lírica profana galego-portuguesa: cantigas de amor, cantigas de amigo e cantigas de escarnho e de maldizer, para além de alguns textos de outros géneros com uma menor representação.
A primeira versão completa do glossário está acessível no site do projeto:http://glossa.gal/.
O GLOSSA nasce no seio do Grupo de Investigación Lingüística e Literaria(ILLA) da Universidade da Corunha, sob a orientação de Manuel Ferreiro como Investigador Principal e com a colaboração de outros membros do ILLA: Xosé Ramón Freixeiro Mato, Xosé Manuel Sánchez Rei, Xoán López Viñas, Leticia Eirín García e Estefanía Mosquera Castro; além de Bieito Arias Freixedo da Universidade de Vigo.
Este Glossário é realizado no âmbito dos projetos de investigação Glosario crítico da poesía medieval galego-portuguesa. I. Cantigas de amor e cantigas de amigo (ref. FFI2009-08917) e Glosario crítico da poesía medieval galego-portuguesa. II. Cantigas de escarnho e maldizer (ref. FFI2012-32801), financiados polo Ministerio de Ciencia y Tecnología e polo Ministerio de Economía y Competitividad, respetivamente, durante o período de 2010 a 2016.
Fonte: IILP